Приятного просмотра

Bir Kız Sana Bakıyorsa Ne Yapmalısın?

Опубликовано: 6 месяцев назад
378 168 просмотров
👎 605
Скопируйте и вставте на Ваш сайт

Описание

Bir Kız Sana Bakıyorsa Ne Yapmalısın? Eğer onu farkettinmi yapman gereken birkaç şey var, bunlari bu videoda detayli şeykilde anlattim. Eğer sende kizlarla kolayca tanişmak istiyorsan bu videoda anlattiklarimi uygula. Hadi kolay gelsin, iyi seyirler

Субтитры

Нет субтитров

Комментарии

Faith Force • 5 месяцев назад
Ses tonun iyi diksiyon ve sesinin derinligini arttirisan cok iyi bilgiler cok kapsamli.
👍 134
Kozmik Ediz • 3 месяца назад
Faith Force benim yazdığım yoruma bakıpta bana yardımcı olurmusun ?
👍 0
Hakan Dikmen • 5 часов назад
Bu verdiğin bilgiler güzel fakat Türkiye'deki toplumun her kesimini kapsamaz hatta istanbulun çoğu yerlerinde bile ise yaramaz toplumda ekonomik durum kibir ego sevgisizlik stress ayrışım tavan yapmış herkesin derdi hemen hemen gemisini kurtaran kaptan misali iyi bir işe yerleşip kariyer ve bol paralı biri ile evlenmek ben bu anlattıklarinizi yurt dışında yaşamış biri olarak defalarca denemistim ama Türkiye'de bayanlar tanımadığı birini bir anda karşısında görünce afallayıp panik oluyor ve çoğunlukla geri tepiyor başınızı belaya bile sokabilir bu durum sizin o anki iletişim kabiliyetinize ve soğuk kanlı olmanıza bağlı mümkün mertebe de varoş kalitesiz mekanlarda ve kişilerde denemeye bile değmez
👍 0
Huseyin Polat • 2 дня назад
Bana öyle böyle bakmıyolar boyunları kopucak amk
👍 0
Murat Akyurt • 2 дня назад
Amerikan dublajı gıbı ses iyiymis
👍 0
özgürlük ve adalet Çakır • 8 дней назад
Sen denedin mi
👍 0
Ahmet Ceylan • 11 дней назад
Abi senbi kiza boyle bisey yap ya sonu hapis yada biber gazi
👍 0
Emrah Toprak • 20 дней назад
Dediklerini yaptım her gün birini sikiyorum cok saol
👍 0
Dursun BOZKUŞ • 20 дней назад
Ne diyon amk sizin tavladiniz kizinda tavlatacaginiz kizinda amk
👍 0
Sercan Marshmello • 22 дня назад
Lan çenemi kaldırdığımı nasıl bildin piç oha olm ya bu adam çok iyi mk keşke sen olsam
👍 0
MASK ON • 25 дней назад
Dayi dedigini yaptik kız ne bakıyon dik dik ananımı siktik dedi aq
👍 0
ÇATLAK KİREMİT • 29 дней назад
Bi kadin sana bakiyosa burnunu kurcala çikardiğin maddeyi azina kuy ve sakizgibi çiğne. Bu ne amk.
Adam resmen belgesel tadinda anlatmiş.Kadin sana bakiyosa sorarsin hayirdir birine falan mi benzettin hanfendi dersin bakma sebebini öğrenirsin.
....oda sana.....
1.ne bakayimm be salak...
2.Hiç bensana bakmoyordomko monyak...
3.ben sana deyil arkandaki vitrine bakiyoru manyak....
4.He he bügün abim hapisden çikacak o mu diye baktim çatlak...
5.Evet sana bakiyorum gecen gün yaninda yakişikli bi arkadaşin vardi onu soracaktim.salak....
6.Lütfen kenara gelırmısın çıkışa dikelmişsin geçmek istiyorum .monyak..
7.pardon bişey düşünü yordum dalmişim size bakmiyordum.
8.sen kimsin sana bakayim be...
9.kim ben mi sana bakiyorum deli...
10...Yoo kimseye benzetmedim.
Çok hoş birine benziyorsun burdan misin numaralarimizi deyişsek,istersen biyerlerde bişeylerde içeriz,olmadi bize gidelim ev boş atlarsin bana ..da diyebilir..
👍 0
Moon Man • 1 месяц назад
Türkiyede kızlar tek gezmiyor ki aq
👍 0
Aziz Turan • 1 месяц назад
Bir kız bana baktığında ona çıkma teklifi ederim
👍 1
oyun portalı • 1 месяц назад
Ask acısı yasıyorummmmmm
👍 0
Tolga Sağlamtaş • 1 месяц назад
7:30 da merhaba benim adım orhan diyecen kendi ismini demicen bu onemli
👍 0
zz zz • 1 месяц назад
Amına kodum şimdi ortalığın
👍 0
azeri rustem • 1 месяц назад
Kiza bak bak sonda kiz sana ne bakiyorsun oruspu çoçuk diyor.sende diyorsun.oruspu ben sana bakmiyorum.senin arkandakina bakiyorum..kiz oruspu çikiyor.sanada diyor.benim gibi oruspu senin gibi oruspu ile çikiyor.biliyorsun mu.erkekde tamam.bende sende oruspusun. bilikde giderim bir şeyler yapmak.tamam...hayatda her şey karşilikli.ne bayana yalniş yap nede kendine yalniş yap.yapiyorsansa bilikde yap.sonu iyi yerlere gider.benden söylemesi.kizlar benimle hayatiniza renk katmak isterseniz.ben burda deyilim.ruyanizdayim.)))
👍 0
muhammet yusuf erdoğan • 1 месяц назад
ne geç kalması 2 senedir bakıyor ve hiçbir şey yapmadım hala bakıyor :D (okuda)
👍 0
ufuk ikinci • 1 месяц назад
O da ayı Orhan mi der hiç istifini bozma ormanda yaşıyorum de senin ormantik bir erkek olduğunu anlasın kızlar vahşi erkekleri sever
👍 0
ufuk ikinci • 1 месяц назад
Umursama senden kıymetli si olmaz
👍 0